Dlouholetý a klíčový zákazník firmy Sennheiser na britských ostrovech, řetězec Maplin potřeboval zredukovat cestovní náklady svých pracovníků při jednáních mezi svými četnými pobočkami. Po důkladném průzkumu trhu padla volba na systém Sennheiser TeamConnect a hlavní důvody vysvětluje Mike Prescott, jeden z ředitelů firmy Maplin, následovně:

 "Vybrali jsme TeamConnect pro možnost bezproblémového naroubování systému na Skype for Business. Hledali jsme hardwarové řešení, které by spolupracovalo se stávajícím softwarem a počítačovým prostředím. Bylo to pro nás lepší řešení než all-in-one řešení v černé krabici. Zjistili jsme, že nejlepším řešením je nový standard komunikace vybudovaný na již osvědčených technologiích a Skype for Busines je náš firemní standard".
Nick Pemberton, Global Business Development Manager firmy Sennheiser dodává: "Při vší úctě, toto nebyl složitý případ. V první řadě šlo o bezproblémové propojení TeamConnectu se Skype for Business, což byla celkem jednoduchá část. Daleko složitější bylo navrhnout a připravit lokální audiovybavení tak, aby splnilo požadavky vyššího magementu a výkonné rady firmy Maplin. Prostorová akustika, plánování a samotná finální instalace byly náročnější než systémová integrace. Maplin využívá celou řadu komunikačních připojení TeamConnectu, ale hlavními jsou USB pro dotykovou obrazovku Skype for Business a univerzální přípojný kabel BYOD (Bring Your Own Device)".
Následně Mike Prescott uvádí, že po instalaci dvou systémů TeamConnect na opačné konce země Maplin ušetřil nezanedbatelné prostředky na cestování a ubytování svých zaměstnanců. Po zkušenostech s řešením firmy Sennheiser nadšeně konstatoval, že by si TeamConnect vybral znovu.

 

 
 
 
PŘIHLÁŠENÍ: login:
Sennheiser Czech Republic & Slovakia Sennheiser.cz Youtube